1. We are currently experiencing issues with viewing and uploading images, our team is working on the issue.
    Dismiss Notice

Archive Seed Bank

Discussion in 'Seed and Strain Reviews' started by ThaDocta1, Mar 2, 2015.

  1.  
    ThaDocta1

    ThaDocta1 Well-Known Member

    Post your pictures and reviews of our strains here! :)
     

    Attached Files:

  2.  
    ThaDocta1

    ThaDocta1 Well-Known Member

    Why not make it interesting. Photo Contest on ONLY OUR STRAINS for a couple weeks. I'll pick my favourite photo and contact you... Paris OG x Face Off OG BX1
     
    Last edited: Mar 2, 2015
    kds710, NewI, Dr.D81 and 14 others like this.
  3.  
    BustinScales510

    BustinScales510 Well-Known Member

    Welcome. I just finished growing some race fuel, it's killer. I have packs of the valley girl and faceoff bx too that I hope to get to soon.
    RfA.JPG RfC.JPG RfD.JPG RfE.JPG
     
  4.  
    Amos Otis

    Amos Otis Well-Known Member

    Give me three months....beans just arrived a couple days ago.........
     
    Dr.D81, ky man, Al Yamoni and 12 others like this.
  5.  
    v.s one

    v.s one Well-Known Member

    Yeah same here.
     
  6.  
    Capt. Stickyfingers

    Capt. Stickyfingers Well-Known Member

  7.  
    akhiymjames

    akhiymjames Well-Known Member

    Looks awesome bro. Makes me smile ear to ear knowing that I have these and FaceOff BX2. Have seen nothing but pure fire dank from @ThaDocta1 and can't wait to run your gear. Had troubles of finding what I wanted but now your beans are more available and I def can't wait to run them.

    Wait for the photo contest too :lol: gotta give us sometime to get your gear going ;)
     
  8.  
    Herb & Suds

    Herb & Suds Well-Known Member

    Just rooted clips of Over Flo waiting to flip...
     
    ky man and yodabuds like this.
  9.  
    greenghost420

    greenghost420 Well-Known Member

    nice work and nice thread docta
     
  10.  
    calicat

    calicat Well-Known Member

    About time you had a thread over here Docta. I do not post on Icmag except once lol.

    Valley Girl Og : Valley Girl Pheno

    [​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    kds710, MKGROW, vostok and 29 others like this.
  11.  
    calicat

    calicat Well-Known Member

    Bazooka Joe : Indiana Bubblegum Dom.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12.  
    madininagyal

    madininagyal Well-Known Member

    i need help i'm hesitating between pie face, grimace og and forum cookieXmemory loss wich one will be the tastiest?? i'm thniking pie face but the 2 other seems great and i love sweet taste
     
    kds710, ky man, yodabuds and 3 others like this.
  13.  
    v.s one

    v.s one Well-Known Member

    They all look look good. I wanted pieface but they were gone. Wow that's a hard one.
     
    ky man, yodabuds and genuity like this.
  14.  
    Mr.Head

    Mr.Head Well-Known Member

  15.  
    madininagyal

    madininagyal Well-Known Member

    pm me i will tell you where they are still in stock ;)
     
    ky man, yodabuds and v.s one like this.
  16.  
    madininagyal

    madininagyal Well-Known Member

    opps someone already spills the bean ... im gonna hate you fi real mr head if want im' gonna buy it it out of stock lol ;)
     
  17.  
    Mr.Head

    Mr.Head Well-Known Member

    lol Sorry buddy, better get em quick :)

    If I had cash I'd be grabbing a couple packs. Getting great reviews from lots of folks.
     
  18.  
    Adrosmokin

    Adrosmokin Well-Known Member

    Hellraiser OG
    IMG_1451.JPG IMG_1458.JPG
     
  19.  
    v.s one

    v.s one Well-Known Member

    I picked up perpetrator instead at the zon.
     
  20.  
    akhiymjames

    akhiymjames Well-Known Member

    I feel you bro. I haven't made an order with the Tude in two plus years and now that they don't take MasterCard might be longer. Does anybody know if the sister site takes MasterCard? I'm scared to make an order from them fareal especially since I haven't worried about customs for a while now. Are Attitude beans making it threw New York customs? I'm sorry to ask this stuff yall but it's been so long since I used them but I must say I've never had a problem or beans confiscated
     

Share This Page