The Irish Growers Thread!

Discussion in 'General Marijuana Growing' started by lozac123, Apr 8, 2009.

  1.  
    ae86 grower

    ae86 grower Well-Known Member


    couldn`t agree more spud, and if your a smoker they want to know even less about you..
     
    ThatSpudGuy and nidgy like this.
  2.  
    GoGrow85

    GoGrow85 Member

    Howr things...irish(wanna be)grower here,looking to grow a few plants this year...cud do with a bit of advice or a few tips
     
  3.  
    GoGrow85

    GoGrow85 Member

    Iv seen alot online but there's too much shit altogether
     
  4.  
    nidgy

    nidgy Well-Known Member

    It will be about 18ft x 10ft or near enough that whatever the blockwork works out at if u get me !!
    Gonna plywood all the inside with insulation behind,going to try put a secret room in it..any ideas bro ?
    Very true bro,im dealing with them for the last year,from gp's to consultans to surgons,shower of cunts the whole lot of them,proper gangsters only after the money
    Im lucky i have a med card...haha

    @Naes hows the grow goin bro? hope all is well
     
    budsahoi, ae86 grower and ThatSpudGuy like this.
  5.  
    ThatSpudGuy

    ThatSpudGuy Well-Known Member

    Even worse if youve a medical card they dont give a shit
     
  6.  
    ThatSpudGuy

    ThatSpudGuy Well-Known Member

    Nothing but gangsters is what them doctors are. Very rarely you get some nice genuine doctors/nurses dont get me wrong there is some out there just not enough
     
  7.  
    ThatSpudGuy

    ThatSpudGuy Well-Known Member

    Get yourself some soil, seeds, a light and some nutrients. Get them going and start from there.

    Ask plenty of questions if you have some thats key . Alot of the lads here are more then happy to help.
     
    nidgy likes this.
  8.  
    nidgy

    nidgy Well-Known Member

    I dont know if its worse bro if i had to pay for the tabs id be fucked..
    Had to pay for the consultant allright 380e for 5mins...joke
    Ten mins with the surgon same price..
    Cant say too much i was in bad accident a year ago..
    My lawyer told me be quiet..lol
     
  9.  
    nidgy

    nidgy Well-Known Member

    I was lucky man the gp i go to is actually allright
    My kids and missus goes to him aswell,theres 4 doctors in the med centre hes at and two of them is idiots i refuse to see them.
    I chanced one of them when my gp was off,when i went in she was watchin youtube on the computer..lolol
     
  10.  
    ThatSpudGuy

    ThatSpudGuy Well-Known Member

    I mean its worse as in them cunts of doctors dont do fuck all for ye when they know youve a medical card theyll do there best not to have to spend money to help ye yano
     
  11.  
    ThatSpudGuy

    ThatSpudGuy Well-Known Member

    Fuck sake thats bad lol weve one them down here. Ye go in sick and he actually asks you what you want him to do hah. Can be ok sometimes just go in and ask for whatever and hell write you out a script for it haha
     
    nidgy likes this.
  12.  
    ae86 grower

    ae86 grower Well-Known Member


    stick around dude you`ll learn...
     
  13.  
    ae86 grower

    ae86 grower Well-Known Member

    yeah have one might work for you, will it be away on its own or up against something....
     
    nidgy likes this.
  14.  
    nidgy

    nidgy Well-Known Member

    Itll be down the garden out the back of house on its own,bit worried bout the neighbors,hopefully i can get it quiet but ill soldier on
    You a builder 86 might have to pick your brain when im doin the roof
     
    ae86 grower likes this.
  15.  
    ae86 grower

    ae86 grower Well-Known Member

    work for one buddy, so do all the grafting, wouldnt call myself a builder tho...
     
    nidgy likes this.
  16.  
    Growboss

    Growboss Member

    Soon be weekend 86
     
    ae86 grower likes this.
  17.  
    budsahoi

    budsahoi Well-Known Member

    Avoid the plywood if you can.
    Its very hard to wipe down and will eat paint.
    Mold likes it too.
     
    nidgy and ae86 grower like this.
  18.  
    ae86 grower

    ae86 grower Well-Known Member

    second this ... if your going blockwork,and as a shed i assume its 9inch cavitys for walls, so grab a few 3 inch solids and put up a partition wall even 4 inch solids...

    i know you were depending on the blockwork for size, when the time comes see if you can pull the walls that bit on the lenght, width is fine...

    flat roof or ridge...
     
    nidgy and budsahoi like this.
  19.  
    ae86 grower

    ae86 grower Well-Known Member

    any plans for your weekend dude? prob be same old same old here...
     
  20.  
    Growboss

    Growboss Member

    Got a few cuts to take in the morning, then just a waiting game
    And trying to get stoned on the shit weed I got
     
    nidgy likes this.

Share This Page