Search results

  1. Z

    Critical Mass Auto - Bum Wine Auto Fem... First auto grow

    Hey how is ur bum wine auto doing?
  2. Z

    My weed is growing very slowly

    Look bro he has a 12W uv light 4cfl bulbs at 60W each are way better in everyway thant any 12W with some UV
  3. Z

    My weed is growing very slowly

    Lol just order some 60W cfl bulb 4 pack should be no more than 20$ I get them for 5$ for 4 at stores but some people don't have store with lightbulbs so I understand that's only if you are broke if you have like 50-60$ then you can get a cheap Chinese led that is 3000W but really only 300W but...
  4. Z

    My weed is growing very slowly

    Having uv on your light is good but kinda defeats the purpose of only 12W
  5. Z

    My weed is growing very slowly

    Because that is only 12W you will see once your plant grows Abit good luck
  6. Z

    My weed is growing very slowly

    Yep new growth should start growing I think it will be fine just transplant to cotydlons and get more than 12W if you want some bud
  7. Z

    Seedling coiled

    Yes I would say try to add extra dirt so you can kind bury that crooked coiled stem
  8. Z

    Seedling coiled

    How old and what size pot is that and is that a auto?
  9. Z

    My weed is growing very slowly

    Can we see a photo over the top of the plant and close up also wherever you get your light bulbs for your house like bathroom lights and room lights so if you know somewhere you can get normal light bulbs that's where they would be right next to it.
  10. Z

    My weed is growing very slowly

    Btw a 4 pack of 60W cfl are only 5$ at ur local conveniant store you could get 2 of those just to add to your other light then you should be good till you get some new Iight. Anyway good luck with your grow and your seedling .
  11. Z

    My weed is growing very slowly

    Get a power stick so you have enough plugs
  12. Z

    My weed is growing very slowly

    Yea I would say the same u should definitely get like 5or6 60W each I think it will be way better than what you have now and that plant will soon outgrow that if you are broke then just get a whole bunch of those cfl bulbs for cheap
  13. Z

    My weed is growing very slowly

    You should also transplant soon and plan up to first leaves cuz I think if you don't soon it will keep stretching and break cuz it's too leggy then u should be good to go
  14. Z

    My weed is growing very slowly

    I had to remove the membrane off my current seeds because it got stuck on the cotydlons it happens nothing to worry about once you remove it carefully the leaves will open up nicely especially after your light is a bit closer
  15. Z

    My weed is growing very slowly

    Bro you must very Very carefully remove the membrane and move your light closer to your plant is it a t5 btw? Those are great for seedlings
  16. Z

    New Growth? F.I.M RESULTS (2 days)

    Do you think I can get a fair yield still because of the stretch?
  17. Z

    What happened to my seedling?

    I never tested the pH I transplanted it yesterday and the yellowing and crisp started the day before yesterday so I saw the yellowing then transplanted dimmed light even tho I didn't think that was it cuz it was growing fine before that pic is day after transplant.
  18. Z

    What happened to my seedling?

    I did not feed it only had water every 24 hours with a wet dry cycle it was doing really good overnight I noticed yellowing and crisping only thing I could have thought it was from was either cuz it was in the pellet even tho no roots showed I had misted it but idk what else it could be possible...
  19. Z

    What happened to my seedling?

    Hey this is a auto i have that got crisp and yellow overnight i had it in a jiffy pellet and had it under a t5 at first green growth and it was doing amazing growing really fast compared to others I've germinated but then 1 morning it had alot of yellow and crisping but idk what happened because...
>
Top