ShLUbY's Garden

Discussion in 'Organics' started by ShLUbY, Oct 26, 2015.

  1.  
    whitebb2727

    whitebb2727 Well-Known Member

    Ill check it out. Maybe ill call them. I really need something really high in cbd.
     
    ShLUbY likes this.
  2.  
    whitebb2727

    whitebb2727 Well-Known Member

    You are welcome to enter mine. I have no hard feelings against the dog. He got off on being the boss. All I wanted from him was an explanation of how something broke the rules. All I got was because he said so. Oh well.

    Feel free to join. Mine has a grow tent up for grabs as well as smaller prizes. I'm going to buy a $100 gift certificate to a seed bank. Other seeds up for grabs.

    I mean no ill will. If the guy can't handle some friendly competition then oh well.
     
    SSGrower and BarnBuster like this.
  3.  
    ShLUbY

    ShLUbY Well-Known Member

    yeah i'm not sure what the %'s are phenotypically, but i'm sure they'll have lab work on the cuttings that they carry that'll give you a good idea of what to expect from it.
     
    Bubba's girl and whitebb2727 like this.
  4.  
    whitebb2727

    whitebb2727 Well-Known Member

    My wife has an autoimmune disease and that's why I need it. I'm wanting a 1:1 ratio of thc and cbd in the edibles and tinctures.
     
  5.  
    ShLUbY

    ShLUbY Well-Known Member

    i'm sure you'll be able to find something in Ann Arbor. however, i hadn't thought of this beforehand... you may not be able to get into some of the places without a card....
     
    Bubba's girl and whitebb2727 like this.
  6.  
    calliandra

    calliandra Well-Known Member

    K done, the webinar is on Sunday, I'll let you know what she says (if I don't fall asleep again, it starts at midnight for me haha)
    Really looking forward to seeing what she says myself!!
    Cheers!
     
    whitebb2727, ShLUbY and SSGrower like this.
  7.  
    ShLUbY

    ShLUbY Well-Known Member

    you must have fallen asleep LOL j/k :bigjoint:
     
    Bubba's girl and calliandra like this.
  8.  
    ShLUbY

    ShLUbY Well-Known Member

    Quick little update in flower...

    Dairy Queen 5 days in. There are two in the no-tills, and there are two plants behind those in 7 gals. I didn't have anymore no-tills! :lol:

    DairyQueenDay5.jpg

    The Confidential Cheese at day 20.... I think they got a little out of control! :clap:bongsmilie

    ConCheeseDay20.jpg

    SingleCheeseDay20.jpg

    And my christmas cactus is blooming! I didn't think it was gonna at 12/12, thought it would need more like 10/14 to be able to bloom... but it did! Beautiful flowers... probably the coolest one i've seen in a while.

    ChristmasCactusFlower.jpg

    I'll have another post on Sunday probably. See you all then :peace::peace::peace:
     
  9.  
    calliandra

    calliandra Well-Known Member

    lol it's only tomorrow - so fingers still crossed! :P
    edit: dam, I just saw it had to be postponed, looks like Elaine was traveling and isn't going to make it back in time.
    @SSGrower I'll definitely update you when I get an answer, whenever that is! ;)
    cheers
     
    Last edited: Feb 3, 2018
    ShLUbY and SSGrower like this.
  10.  
    calliandra

    calliandra Well-Known Member

    beautiful bushes!
    Love the cactus flower too!
    I'm going to be adding some beans from the companion bean currently growing in my closet to a veggie soup today :D
    2018-02-02 (4).JPG 2018-02-02 (5).JPG
    getting me thinking crazy thoughts all over haha

    Cheers!
     
    whitebb2727, ShLUbY and SSGrower like this.
  11.  
    SSGrower

    SSGrower Well-Known Member

    With baited breath sister.:blsmoke:
     
    calliandra likes this.
  12.  
    SSGrower

    SSGrower Well-Known Member

    My christmas cactus is mostly white, did you get ampink variatal or is it the hps light?
     
  13.  
    ShLUbY

    ShLUbY Well-Known Member

    nice beans!!!! So wait... is that a different closet, or the same one? What happened with your autos and the other big girl that was in there? I'm confused! LOL old picture?

    i have no idea what pheno the christmas cactus is... it's a clone of a family heirloom of sorts... but this is the first time it's bloomed in a couple years (it almost died a couple times lol)
     
    Last edited: Feb 3, 2018
  14.  
    ShLUbY

    ShLUbY Well-Known Member

    It's time for a second light. These girls were just too big for a single 600 (only half of each plant was getting good light lol), so I put up the backup HPS I had stashed away and gave them each their own light. Running them both at 400 watts, so there's an extra 200 watts plus much better light coverage for both plants :) I'm am excited! i may dial up the wattage in a week and give them both 600.
    ConCheese.jpg
     
  15.  
    calliandra

    calliandra Well-Known Member

    Nope lol same unbearably overloaded situation still (ooo, if i had a second closet...I'd be vegging regulars in that!). I had taken out the other plants and wanted to get a feel for how it'd be if I only had 2 plants in there (what the closet was designed for), and made use of the moment to get a full-body shot of that Cosmic Queen too ;)

    Looking at your lovelies there, there is a LOT to be said for less impulsive growspace "management" haha
     
    Mohican, whitebb2727 and ShLUbY like this.
  16.  
    ShLUbY

    ShLUbY Well-Known Member

    lol yeah.... i might have a little more room than you do :bigjoint: so I think I missed an update then.... what did you end up doing with your situation after taking down the divider? did you just leave it at 12/12?? Cause that CQ is looking a few weeks into flower? o_O
     
    Bubba's girl and calliandra like this.
  17.  
    whitebb2727

    whitebb2727 Well-Known Member

    Got the card covered as well.
     
    ShLUbY and calliandra like this.
  18.  
    calliandra

    calliandra Well-Known Member

    nope I just left it at 18/6 haha
    the CQs are autos ;)
    Another 2 weeks of that. I hope that larger CQ finishes by then, the smaller one is going to catch the 12/12 at the end of her life though, she's consistently a week or so behind, as opposed to what stunted autos usually do. Meanwhile, the NLH is revegging and furtively stacking up on the lil buds she had managed to form on a few undergrowth branches at the same time lol
    Actually, I wouldn't blame her if she turns into a guy out of protest when I switch her back to 12/12 LMAO
    cheers!
     
    ShLUbY likes this.
  19.  
    Mohican

    Mohican Well-Known Member

    That Cosmic Queen auto is a beautiful plant! I had a taste of a Northern Lights auto that was spectacular. Autos can definitely produce dank :weed: :clap:

    Cheers,
    Mo
     
    calliandra and ShLUbY like this.
  20.  
    ShLUbY

    ShLUbY Well-Known Member

    that CQ is the biggest auto i think i've ever seen anyone post! looking frosty, that's for sure! Well done :)
     
    calliandra likes this.

Share This Page